Pepe Pedregal Gil
L’alta muntanya necessita un model econòmic i social que no és compatible amb esdeveniments puntuals. Això és pa per avui i fam per demà. Cal buscar solucions que permetin a la gent del Pirineu desenvolupar la seva vida en condicions òptimes (infraestructures, foment d’empreses i explotacions agràries i ramaderes, esports…) i no dependre d’empresaris explotadors que fixen preus dels productes i de turisme de masses que només deixen un rastre de destrucció per on passa.
