Cristina Vilardell Camp
Completament d’acord amb vosaltres. No visc al Pirineu pero crec que hi ha moltes altres necessitats que tenen molta mes prioritat que uns Jocs d’Hivern. Acces a l’habitatge a uns preus mes ‘normals’ per la gent resident tot l’any, potenciacio per al repoblament, … No tot ha de girar en torn al turisme (encara que sigui una bona font d’ingressos)
