Aimar Vélez Medina Escrit per stopjjoo al 13/01/2022. Si parlem d’un món millor, un planeta verd i d’ecologismes. Si algunes de les estacions d’esquí del Pirineu ja són una aberració, com hi poden caber uns JJOO d’hivern? Anterior Següent