Aimar Vélez Medina

Si parlem d’un món millor, un planeta verd i d’ecologismes. Si algunes de les estacions d’esquí del Pirineu ja són una aberració, com hi poden caber uns JJOO d’hivern?

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aturem els JJOO, adhereix-te al manifest


© Plataforma #StopJJOO. Dissenyat per La Web del Poble