Esplai del Pi Escrit per stopjjoo al 13/01/2022. Som un esplai de ciutat vella i després d’un cap de setmana d’activitats entorn els jocs olímpics hem decidit que no s’han de celebrar i per tant signem el manifest! Anterior Següent