Jaume Garriga Ubach

He viscut uns quants anys a la Cerdanya i l’experiència em diu que aquests jocs poden ser un fracàs ruinosos per falta de neu, se la juguen i molt, el únic que volen és especular construint (i cobrant) instal·lacions que quedaran aturades desprès de malmetre el territori. A més, el Pirineu ja comença a semblar la costa amb tanta construcció de segona residència que sols s’utilitza de mitjana 17 dies a l’any !!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aturem els JJOO, adhereix-te al manifest


© Plataforma #StopJJOO. Dissenyat per La Web del Poble